Sveacasino.se möter upp ComeOn på Sigma 2016 

ComeOn om den hyllade sommarkampanjen: "Våra spelare älskade det"

En insättning på futtiga 100 kr att spela för där man får en hängmatta på köpet.
Tycker du också att det låter lite för bra för att vara sant? Nej, detta var faktiskt precis vad ComeOn erbjöd sina kunder under en minst sagt populär kampanj så sent som förra sommaren.
– Helt plötsligt hade tusentals svenskar en ComeOn-hängmatta, säger Martin Österberg, Business Consultant på ComeOn Casino.

Om ComeOn inte redan hade etablerat sig som ett onlinecasino att räkna med, så fångade man definitivt många casinospelares hjärtan under sommaren 2016 då man erbjöd en kampanj som fick ett sällan skådat genomslag. Kampanjen innebar kort och gott att alla spelare som gjorde en insättning på minst 100 kr hos ComeOn inte bara fick 400 kr mer att spela för – utan dessutom en gratis hängmatta hemskickad.

"En väldigt framgångsrik kampanj"

SveaCasino.se fick en kort pratstund med ComeOn i samband iGaming-konferensen SIGMA på Malta tidigare i år och att samtalsämnet förr eller senare skulle glida in på den omtalade kampanjen – som blev en succé utan dess like – kom knappast som någon högoddsare.
– Hängmattorna var en idé skapad av en genial person som heter Jonas Dog. Han kom på idén, sjösatte den och helt plötsligt hade tusentals svenskar en ComeOn-hängmatta. Det var en väldigt framgångsrik kampanj och våra spelare älskade det, kommenterar ComeOns representant Martin Österberg.

"Stolta över att vara nummer ett"

Men det är inte bara härliga sommarkampanjer som gör ComeOn till ett attraktivt casino. En lättnavigerad design, behagliga gröna-svarta färgkombinationer, ett massivt spelutbud och inte minst en generös välkomstbonus med upp till 400 kr extra att spela för lockar självfallet också.
Varför ska spelarna öppna ett konto hos ert casino?
– Av uppenbara skäl – vi har riktigt, riktigt bra erbjudanden och tar väl hand om våra kunder. Vi är verkligen stolta över att vara nummer ett på marknaden, säger Österberg.